TALLUGGLAN

Dag 001

Av helena - 2015-03-01 09:00

Startskottet har ljudit och jag är i gång!
Jag har antagit en utmaing om att göra ett inlägg dagligen i 100 dagar #blogg100 och jag är redan orolig INNAN första inlägget är postat!
Kommer jag att klara det och vad tusan ska jag skriva under 100 dagar?? 
Sitter och spånar ideér om vad jag skriva och då min tid inte alltid räcker till (eller snarare så har dygnet för få timmar) så jag tror att flera av inläggen kommer att skrivas i förväg...

Men jag ska i allafall göra ett försök och se hur länge mitt tålamod håller.
Detta med tålamod är ju inte direkt min starka sida, så vi får se helt enkelt!

Det ska i allafall bli kul att se vart jag hamnar och vad jag kommer att skriva om :)

Vore ju kul (or not!) om min blogg blir ett sömnpiller som däckar läsarna, så intressanta inlägg som ger många läsare är drömmen, men eftersom jag är som jag är, så blir det nog en massa blandat där mycket kanske är att få ut alla känslor jag har i kroppen och reda ut röran i huvudet...

Även om jag har en mall att hålla mig till, så är jag som jag är och den mallen kommer att ändras X-antal gånger innan dessa månader är över :) 

Men som sagt så ska det bli ett par spännande månader :)   

 
 
obstinat

obstinat

1 mars 2015 13:19

Lycka till med utmaningen, jag tror du kommer klara den galant. :)

http://obstinat.bloggplatsen.se

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards